Sunday, February 9, 2014

Jobs At PT ASAHIMAS FLAT GLASS Tbk

To strengthen our team we currently seeking qualified, highly motivated, self driven, dynamic, independent, dedicated person as below:

Asst. Manager Sales
Min S1 Management or Engineering
Having Experience as Sales min 5 years
Working Location : Cikampek
MT Electrical
Min S1 Electrical Engineering
Working Location : Jakarta

MT Sales
Min S1 Management or Engineering
Interested as Sales & Marketing
Working Location : Cikampek

MT Production
Min S1 Engineering
Working Location : Jakarta, Sidoarjo, Cikampek
Staff Finance & Accounting
D3 Accounting
Working Location : Jakarta

Staff Production
D3 Engineering
Working Location : Jakarta / Sidoarjo
Worker Maintenance Electrical
SMK Electrical Engineering
Certificate point min : 7
Having Certificate of Competency
Working Location : Jakarta

MT dan Staff Purchase & Logistic
S1 / D3 Management or Engineering
Preferable having experience as Staff Purchase & Logistic
Working Location : Jakarta / Cikampek

MT Sales Project
Min S1 Civil, Architecture, Industrial Engineering
Interested as Sales & Marketing
Working Location : Jakarta

MT HSE and HSE Staff
Min S1 Environmental Engineering
D3 Environmental Engineering or Health, Safety, and Environmental
Working Location : Jakarta / Cikampek

MT HR & GA
Min S1 Law, Psychology, Human Resource Management
Working Location : Jakarta / Cikampek

Staff Mechanical
D3 Mechanical Engineering
Able to freehand mechanical drawing
Knowing about ACAD program
Working Location : Sidoarjo

Staff Electrical
D3 Electrical Engineering
Knowing ACAD program
Working Location : Sidoarjo

Receptionist
D3 Secretary, Administration
Female
Working Location : Jakarta

General Requirements: 
GPA min 2.75
Familiar with computer
Fluent in English both oral and written

Sent your application letter and your CV and your recent photograph to:
HRPG
PT Asahimas Flat Glass Tbk

Jl. Ancol IX / 5, Ancol Barat - Jakarta Utara


Jobs At PT ASAHIMAS FLAT GLASS Tbk Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 comments:

Post a Comment

 
>